Selasa, 22 Mac 2011

Aku Ke yAnG kUno?

zaman semakin maju..otak korang  semakin kuning..aku pulak yang semakin kuno..ape ke he nye yop..tapi bile di pikir2kan balik ade betolnye..kalo dulu orang cakap maklumat dihujung jari je..tapi sekarang maklumat da jadi di hujung kaki..kaki manusia da pandai menaip sebab selipar da berevolusi bak kate pakcik darwin..tapi kenapa kaki aku ni macam kaki bangku lagi..tak pandai menaip langsung..korang tak percaye? malas teman nak kabonye lagi..kome tengok jela sendiri...


sekarang nak update status kat jamban pon boleh..ahhhh...patut pon ade yang tgh beyak siap boleh update status.."sakit perut...nak beyak"...lepas beyak..."fuhhh...lege"..oooo..korang fb mase tgh beyak eh???
hahaha...naseb bek aku takde fb..kalo tak aku pon terjebak skali..tapi susah jugak takde fb..sebab takleh nak komen2 pasal doreamon ngan ultromen kat fb..betol tak fizz fairuz?hohoho


eh2..youtube pon boleh tengok kat seliper jugak? flat screen ni..wahhh..aku kagum..teknologi yang sungguh canggih..


wahhhh!!!!! kenapa aku tak tau boleh update blog guna selipar ni????? kuno giler aku...patut pon ade orang yang update stgh jam sekali..



vlog!!!!....vlog!!!!...tp sayang aku tak pandai buat video gedik...hahaha



abes macam mane nak taip???? jangan takut..sekarang da maju..amek ni keyboardnya...

abes macam mane nak klik? jangan takut jugak..amek ni tetikusnya..

whoaahhhhh...kaget giler aku...hebat giler korang...takpe2 aku zuhud..kuikuikui..yeke??

22 ulasan:

Faiz Tapit berkata...

cam sial... tapi aku dah nak beli dah slipar pesbuk aritu... kalau x boleh chat ngn awek dlm jamban

nik lan nik mat berkata...

hahaha...gile maju ko

ayu berkata...

assalamualaikum.. jalan2..

nik lan nik mat berkata...

wsalam..

ayu berkata...

hehehe... bosan2 sbb tuh jalan2 blog org

Tanpa Nama berkata...

canggih2~
xsecure kalo pakai siper utube g jamban..
haks...

mr E oSk girL berkata...

dh penah tgk....ada yg google n yahoo gak...tp yg terbaik yg mouse n keyb0ard tu la....saya jenjalan sini...^_^

Encik Amman berkata...

keyboard one is great..hehe..

storyfromme berkata...

geli la tengok selipar tikus tu.

nik lan nik mat berkata...

MEOG: tau ade selipar yahoo..saje je nk bwt cter sbnrnye

Amyna berkata...

sian CIk tie tu... kepenatan di pijak..tengok pun dah geli, apa lagi kalau nak di pakai...

Apapun.. so cretive lohhh!!

Unknown berkata...

wahahahaahaha. lawak gile kot.

camtu aku rela join ko jadik kumo dari pkai tikus tu

=,='

nik lan nik mat berkata...

kumo ke kuno...ke sumo...huahuhahua

silent berkata...

sepasang rm10 ke?
wahh...da pandai meniaga.syabas!

nik lan nik mat berkata...

ko mmg hampeh

cik gojes :) berkata...

perrrggghhh....yang Lain2 tuh biase nampak dah...tapi mmg cari Lah seLipar bLogger tuh...tak jumpe2 Lagik kat batu pahat neh...sigh~

fifianggun berkata...

ehh!!!! saya ada satu y facebook,,,,hahaha,,,wrne biru

Tanpa Nama berkata...

sumpah habes kaki yg pkai kalw rat tu idop.. hahaha! pdn muke..

LavenderPurpleMe berkata...

hehee~ yg slipar keyboard tu nmpak menarik...tp yg tikus cam eeiuww geli kot...:P

: husna : berkata...

hebat2...cun giler slipar

wanacesh berkata...

kesian tikus mati dibuat selipar,,x pelik ke bau,,,kasi fire jer fiz fairuz tu mulut cabul bebeno,,,
hebat la hang xde fb,,aku pon ader tp x aktif wakaka,,

iniialahaku berkata...

tikus tu tobat mengelupur sial kalau xtau tu selipar...hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...