Sabtu, 24 September 2011

aKu seOraNg PenCuRi



ya.. aku memang jahat.. aku mencuri semalam

disebabkan seliper buruk aku kene kebas dek malaun mana tah.. aku terpaksa la mencuri selipar orang lain.. yela, takkan aku nak balik berkaki ayam je kot.. nanti ape pulak jemaah-jemaah yang lain cakap

aku harap selipar yang aku curi tu adalah hak milik rasmi si malaun tu.. sebab aku rase itu antara selipar yang terburuk kat situ.. antara selipar yang terburuk ye, bukan yang paling buruk.. jangan ingat aku takde taste ok

dan-dan la pulak aku nak balik kampung lepas tu.. so terpaksa la aku pakai selipar jepun yang buruk dan langsung tak bergaya tu.. masa kat TBS aku rase aku sorang je yang berselipar jepun.. tetiba pulak terasa hebat.. rasa macam nak je hentak kaki aku kuat-kuat masa jalan, biar satu TBS tau yang aku ni rare.. rare is handsome ok

sebelum nak balik tu.. aku tunggu la bas kat depan kolej aku.. apsal benda ni pun aku nak citer kan.. gelabah je aku ni.. sebenarnya ada perkara yang berlaku yang aku rase agak dungu dan tak patut dilakukan oleh seseorang yang berpelajaran tinggi macam dorang.. iaitu sekumpulan gadis-gadis yang jalan dekat bahu jalan sambil tergedik-gedik.. da la banyak kete, moto, lori dan bas lalu lalang kat situ.. eh,boleh pulak dorang main selamber je melintas.. lepas tu lintas balik sebelah sini.. macam orang takde arah tujuan je aku tengok.. tau la awak semua tu 1st year tapi tak payah la jadi jakun macam tu sekali.. kat rumah takde jalan raya ke?

berbalik pada tajuk asal.. tetiba je aku rase berdosa.. aku nak mintak maaf pada tuan selipar ni.. ye, memang selipar kau buruk tapi aku terpaksa.. minggu depan aku pulangkan balik ye.. pada pencuri selipar aku tu, satu je pesanan dari aku.. ko memang takde taste




p/s : mataku selalu dihatiku

32 ulasan:

ZaTi NoWaT berkata...

taw2 je kn selipar 2 c malaun pny.naya klo bkn weh.ntah2 pak guard pny.dy saman ko bru taw.hahaha

aida-myasara berkata...

pernah kena curi dan jd pencuri sbb selipar aku hilang masa balik terwaih last year...thn ni aku masuk dalam plastik setiap kali g terawih..biar buruk perangai tp selipar aku tak hilang...:D

themissingikmal berkata...

selipar kat rumah aku pon hilang weh...dah la selipar mahal..hahaha
aku mmg xpaham btol kat umah pon boleh hilang...terpaksa la pakai selipar bese2 je...

Anyyss Shuhaimi berkata...

ahaha..lek2..gua pergi kelas pakai selipar jepun je kot.
tak dapat g jepun,selipar jepun pun jadi la! XD

schaze zainn berkata...

sbb tu kalo pi masjid pakei je slipe buruk2. kompem nnt takde sape nak curik :)

Afiqa Dayana berkata...

haha nanti jangan lupa pulangkan balik selipar malaun tu . hehe :D

gadismerahjambu berkata...

comel la gmbr tikus tu..hahahaha..

Tanpa Nama berkata...

haha...rilek bro...mcm2 org ade kat dunia ni

ZORA berkata...

hahaha..kesian gle...bise la 2...:P

Faiz Tapit berkata...

woi, kena curik balik ke? kah3!

IzwanIzzati Pretty Collections berkata...

hehehe..kelakar la..curi seliper..terdesak kan.

Izzati,
http://izwanizzati.blogspot.com/
http://izwanizzati.com/
http://oneau.com.my/index.php

Tulus Sweet berkata...

lol~ kesian!

Tengku Aikriemah Tengku Abdillah berkata...

saboo jelaa...im no 4 :D

✿Dear Yayah✿ berkata...

die nak suh beli slipar baru letuwwwww..:P

Bulan berkata...

padan muka kau.kahkahkah

Heidi Shafiq berkata...

nanti pulangkan balik.. len kali klu selipar kene curi blk je kaki ayam.. bende tu normal.. sume org faham.. :)

unieMARKS :) berkata...

tapi. anggap ja curi tu buat pinjaman nanti letak balik la tmpat asal.

ctk berkata...

hehehe...dua2 jaat , mencuri..hahahaha

fadh leyanie berkata...

selipar bapak ku hilang hari tu.kemungkinan itu selipar dia..tapi selipar dia tak huduh,selipar dia lawa.ahaha..:P

syirah rasid berkata...

hhahahahahaha! sempat g cakap xda taste. grr

ciNdhaDahniEa berkata...

hahahahaa sape yg balas selipar awak tu memang tak de taste.. kire awak pon xde taste la eyh? kih3 :p

erysweetie berkata...

jgn bawak slipa memahai.

bawak slipa jepun jek.

heh

wath berkata...

aku mintak maaf. nnt aku pulang lik seliper ko eh.

fadh leyanie berkata...

bukannya no 8.segeralah mengupdate blog.haha

ANNUR berkata...

takde taste? HAHA.

best! ;)

sYafIk-wAy berkata...

mgkin ak kot , tersilap tgk kaler , hahaha

aidajusoh berkata...

kesian balik kg pakai selipar jepun je..hehee

EZAN IDMA berkata...

hahaha nmpak sgt selipa lu sipe jambn

NuR 'aQiLaH berkata...

boikot pencurik!

termasok pencurik hati. kehkeh

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid berkata...

pulang balik..cian tuan dia cari sliper dia =P

khairunnisaazrie :) berkata...

HAHA :D singgah sini sambil follow :D harap bole follow sa balik ye :D

mujahidah solehah berkata...

haha :p bwekk.. sian kt empunye slipar y lan amek 2.. dy pulak jd mangse b'kaki ayam..

pesanan sya, len kali pegi solat jumaat pakai terompah je.. kompem xde sape y nak curik..kih3.. ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...