Ahad, 16 Oktober 2011

iNi CeRitA kAsuT saYa SeluAr sAYa



hari tu cerita pasal selipar aku kene curi dekat masjid.. sampai sekarang pencuri tu masih lagi bergerak aktif diluar sana.. biar la dia

sekarang cerita kasut aku kecik sebelah, besar sebelah... naseb baik tak dua-dua belah kanan.. takpon dua-dua belah kiri..

aku pon tak faham, kenapa la keldai sangat dorang sampai boleh bagi salah saiz kat aku.. kaki aku nampak macam OKU ke?

naseb baik kasut tu pakainya dikaki.. kalo pakainya dimulut da lama da aku "pakaikan" kat mulut korang..

alkisah kedua, seluar aku koyak.. mesti korang fikir koyak dekat kelengkang kan.. otak kuning.. seluar aku koyak dekat lutut je la..

sebab tu superman jadik superhero.. bile seluar beliau koyak dekat kelengkang, beliau ade pakai spender di luar dan di dalam seluar beliau..

so, pakai seluar spender di luar bukanlah suatu yang gila sebab itu hanyalah untuk men'triple'kan protection

15 ulasan:

fadh leyanie berkata...

kah3..tak pernah tgk lagi kasut pakai kat mulut.baru paham knp superman pakai spnder diluar.

EZAN IDMA berkata...

eleh protection la sgt haha

nik lan nik mat berkata...

siapa yg prnh jd superman je tau ape rahsia superman

faten izzatie berkata...

hahaha beli selipar bru jela, ok?

erysweetie berkata...

haha. ngeng.

Mieja berkata...

salam ziarah..
kesiannye kene curik sape punye koje la tu..
tapi kan..nk tergelak pon ade..hehe..

ZaTi NoWaT berkata...

hahaha.td np ak xnmpk pn seluar ko koyak.

ZaTi NoWaT berkata...

hahaha.td np ak xnmpk pn seluar ko koyak.

Syamimi Mansor berkata...

kau kan superman tu lan..hua3..:P

**::CIKNUURUL::** berkata...

kihkihkih,..sape ajo gitu weh?,.adoii,..die tu yg mamat kuning,.eleh,xnak ngaku,.ahaha,.

ZORA berkata...

hahahah...bukan sbb protection la..sebb kalut sgt..2 yg spender kat lua 2..:P

Anyyss Shuhaimi berkata...

protection yg org selalu abaikan.
ko pakai luar dalam ke lan? XD

Tanpa Nama berkata...

hahah..lawak

Nulia berkata...

kasutt..kasuttt....huhuuhu

MaYa MustWany berkata...

allhamdullilah tak pernah lagi pengalaman orang curi selipar lagi.hihihi..port sorok terbaeekk..hihih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...