Rabu, 4 Mei 2011

DiLemA Si ciRiT

Tercirit dalam seluar adalah salah satu pengalaman atau fenomena yang paling gampang.. da la gampang, susah lak tu nak flush dari otak ni.. paling bengang sekali bila tiap kali balik kampung dorang dok ingat pengalaman kotor tu.. da la kutuk siap dengan gelak terbahak-bahak sampai tergolek-golek pulak tu..nak je aku golek2 korang guna stemrol sekoq-sekoq.. tak cukup dengan tu, tiap kali gi opis orang dok cite jugak.. ade tu siap tutup mulut lagi bila lalu sebelah.. kalo nak sangat tutup mulut, meh aku tutupkan dengan kain kapan.. nanti bila da tak bernafas lagi senang, tinggal tanam je.. tp yang pasti, aku takde pengalaman indah tu.. intro je cam gempak..muahaha

Sebenarnya yang korang tak tau adalah isu tercirit ni kita boleh kelaskan kepada dua golongan.. pertama golongan yang ade kenderaan seperti motor, kereta, dan bermacam lagi.. kedua adalah golongan yang takde kenderaan, samada kenderaan berat mahupun ringan..

Sekarang ni meh kita bincangkan golongan yang pertama.. golongan ni takde kene mengena dengan golongan ahli neraka.. sebab pe.. sebab aku pon tak tau..hahaha.. ok, berbalik pada perbincangan kita pada hari ini.. apabila salah sorang dari mereka terasa hendak tercirit semasa tengah tengok tv, apa yang dorang akan buat :-

  1. berlari sepantas kilat ke bilik air.. tup2.. bini tengah berkubang dalam bilik air.. kompom la berejam-rejam dalam bilik air tu..
  2. xpe.. g tumpang jamban jiran sebelah.. anak dia tengah berak batu pulak.. nak buat macam mane ni!!!
  3. gi tandas awam je la.. sekali kunci kete pulak tak tau letak kat ne.. terpaksa lempang anak sebab nak lepaskan geram
  4. bila da jumpa kunci.. terus bergegas ke tandas awam.. nak cepat ni tapi jalan pulak jem.. adui!! bertahan.. bertahan
  5. da sampai tandas awam.. ramai pulak orang beratur.. bengang#!&#%^#^@..
  6. setengah jam lepas tu.. waktu rehat.. jamban tutup..terpakse tunggu lepas kol 2..arghhhhh!!!!
  7. sementara tu dok la tercangak kat depan jamban tu tunggu sampai kol 2
  8. da kol 2.. berlari pecut untuk jadi orang pertama yang masuk dalam jamban..
  9. jamban licin... pastu tersembam dalam mangkuk tandas
  10. da tak pikir sakit da.. yang penting dapat berak..
  11. bukak seluar.. bukak spender.. tetiba dengar orang gelak dengan kuat.. rupanya lupa tutup pintu.. perghhhh
  12. lepas tutup pintu terus mencangkung
  13. tetiba da tak rase nak berak pulak.. pastu balik dengan perasan terharu sambil mulut terkumat kamit tak berhenti-henti memaki
Itulah kisahnya bagi mereka yang ade kenderaan.. moral dari kisah ini.. walau mahal macam mana pon kete korang, korang pasti akan rasa nak tercirit jugak suatu hari nanti.. so, jangan nak berlagak sangat

Sekarang ni meh kita tengok pulak ape kesahnya pada golongan yang tak berkenderaan.. bila takde kenderaan kompom-kompomlah dorang ni akan nek kenderaan awam.. tapi ade kene mengene ke kenderaan awam dengan tercirit..ade..jom kita tengok :-
  1. mase dalam bas degil.. tak nak tido.. padahal malam tadi main daun terup sampai subuh
  2. lepas tu tetiba rasa nak tercirit.. arghhhh.. tak tahan.. tak tahan
  3. cuba nak hilangkan rasa tercirit tu dengan tido.. tu la tadi degil.. mata soh tido takmo
  4. tapi sayang.. rasa tercirit tu berjaya mengalahkan rasa mengantuk
  5. pastu terpaksalah nanyi kuat-kuat.. harap-harap rase nak tercirit tu menyampah dengan suara sendiri dan terus hilang.. sayangnye.. suara amir juara maharaja lawak lagi sedap
  6. orang lain yang dalam bas tu plak yang menyampah.. maka, terpaksalah pemandu bas tu berhenti untuk memberi laluan kepada semua penumpang bas untuk melempang mulut dia satu persatu
  7. tetiba salah seorang daripada pemnumpang bas tu mati dilenyek kereta kebal
  8. disebabkan ade kereta kebal lalu kat jalan tu.. jalan tu jadi jem.. adui! perut da memulas-mulas ni.. kalo rase nak terkencing boleh la berdiri tengah panas je.. nnt air kencing tu tersejat.. taik mane boleh tersejat!
  9. terpaksalah duduk sambil melompat-lompat dengan harapan taik tu tadi naik masuk dalam perut balik..
  10. tapi tak berjaya jugak..
  11. selang lima saat lepas tu tetiba je rase lege.. ingat da berjaya..rupanya
  12. creeetttttt2.................yewwww
  13. takpe.. kali ni dorang takkan lempang sebab semua orang tak berani nak dekat
haa..macam tu la pulak kisahnya bagi seorang yang tak berkenderaan.. moral dari kisah ni ialah jangan main daun terup malam-malam sampai ke subuh


Erul AF9 : maaf terkentut
Kay AF9 : ko tercirit la lahanat



16 ulasan:

Faiz Tapit berkata...

ape jahanam la kau punye moral... hahaha

erysweetie berkata...

hahaha..dasyat penangan cirit..

cirit or die? kehkeh

nik lan nik mat berkata...

pais : aku pon x reti nk tulis pe sbnrnya

ery : xnk plh due2 blh..x berkenan..haha

TYNTHA LANA berkata...

hahahahahh, xterkate pe bile tgk gambo cirit cayer bayer atas tuh,hahaha

Ular Lidi berkata...

(¬_¬) (~o ̄▽ ̄)~o
memandang orang cirit nga nyanyi

| gad1s s0ypans | berkata...

intr0 the besh......!!
huhuhu.....

malu nak ngaku yar tue.....
c(:

nik lan nik mat berkata...

GS : eh...ne de...ne de

Silent berkata...

kau tengah tercirit ke?
wah!
hebat

*najaah* berkata...

byk nye halangan nak cirit.adoyy ai.
hahaha

ainzulaikha berkata...

jadi, fikir lah dulu sebelum buang.. macam2 ragam.. hahhahahha

Nys Zairee berkata...

tuan blog tls entry ni sambil tercirit

Lieyda berkata...

kelakar seyh ;)

CikPuan Fara berkata...

hahaha paling mengong bila naik bus ekspress tiba2 saket perut. dah lar bas tu baru je kuar dari hentian rehat aduss..

dila~ berkata...

memang tension je bile da smpai tandas, tbe2 rse xde perasaan nak membuang..haha

athirah berkata...

haha.. haha..haha

daunhijau berkata...

hahahahahahaha.. klaka gile!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...