Khamis, 26 Mei 2011

DadAh peMBuNuh


          first skali aku nak bagitau yang dadah ni bukan diperbuat daripada dadih.. so, secara ringkasnya dadah ni bukanlah makanan ringan yang sesuka ati korang je nak makan.. dadah jugak bukan tepung gandum ataupun tepung penaik yang korang boleh buat roti.. so, kalo taknak berbuih mulut bila makan roti janganlah tambah dadah ni dalam adunan roti korang.. dari ayat-ayat kat atas tu aku harap korang da fahamlah yang dadah tu memang bahaya.. tapi!.. aku heran kenapa ada jugak yang suka makan dadah ni.. baik makan kopok bika.. 20 sen da dapat

bukannya gula-gula

          bagi aku stetmen "belia benci dadah" memang tokleh diterima pakai langsung.. sebab pe? sebab sekarang ni yang hisap dadah bukan belia je tapi dari sekolah rendah sampai la yang tua kerepot nak mampos.. yang aku tak paham sekarang ni, macam mana budak sekolah tu boleh beli dadah.. nak kata murah.. aku rasa dadah tu mahal.. lagi satu, tak pernah pulak aku tengok budak budak merengek sambil hentak-hentak kaki nak mintak dadah kat mak bapak dorang.. kalo nak beli patung power rangers tu pernah la.. bala-bala.. yang si tua kerepot tak sedar diri nak mampos ni pulak amek dadah nak buat pe.. ko memang da nak mati la..so, takyah kelam kabut nak mati cepat sangat.. baik ko duduk kat masjid.. mati dalam masjid lagi baik dari ko mati kat tepi longkang.. bala-bala

          tak cukup dengan hisap dadah.. korang pergi ragut beg orang pulak.. tak habis-habis nak menyusahkan orang la ko ni mat gian.. da tau diri tu banyak masalah jangan la buat masalah kat orang lain pulak.. kalo da tau takde duit, yang korang pergi gatal-gatal nak hisap dadah tu buat pe.. apa salahnya kalo korang gian hisap puting ke.. kan senang sikit mak ko nak jaga.. masuk dalam buai lepas tu terus tido.. takde la nak menyusahkan orang ramai

          mat gian ni bukan paham bahasa pon.. tak dapat ragut beg orang.. dia pergi merompak pulak.. tak mampu nak rompak bank.. dorang rompak duit mak bapak dorang.. kalo rompak je takpe jugak.. ni siap bunuh-bunuh lagi.. senang cakap, dadah ni bukan setakat boleh buat gian je tapi boleh buat sampai kita bunuh orang lain.. so, korang jangan la sekali-kali nak menggatal cuba-cuba hisap dadah ni ye.. banyak lagi yang korang boleh buat dari hisap dadah ni.. lagi-lagi bagi yang da kawin.. banyak masa lapang boleh diisi dengan bersenam bersama-sama dalam bilik.. takpon main indoor game ke..kan lagi best.. kalo gian yang tu takpe.. tapi yang da kawin je tau boleh buat!




          nasihat aku pada awek kaki hitam atau dalam bahasa pasarnya awek legging.. takyah la korang nak tunjuk kaki hitam korang kat mamat mamat niger ni.. tak bes pon kapel dengan dorang.. sebab dorang ni la yang banyak jadi pengedar dadah.. silap-silap korang pon terjebak sekali.. mula-mula ajak pergi bercuti kat luar negara.. bawak beg besar-besar.. kaya la kononnya..tapi tup2 dalam tu dadah.. akhirnya bercuti la dalam lokap la korang.. dapat makan free kan? bodoh!

         last sekali aku nak ajak la korang sama sama banteras dadah ni.. dadah ni bukan je tak best tapi boleh jugak buat kita mati cepat.. sape yang nak mati cepat kan? so, sama sama la kita benci dadah ni ok.. kalo ada sedara mara yang hisap dadah tu.. janganlah bia dia mati sorang-sorang.. bantulah dia supaya dapat hidup normal macam orang lain

12 ulasan:

Faiz Tapit berkata...

aku nak isap puting... plis2

A i n n u r A f i f f a h berkata...

dadih sedap woo~ hahah :P

EZAN IDMA berkata...

haha , kene tukar slogan tu

fara berkata...

la yeke xde fb. siann. :)

Silent berkata...

kemain die ye....

Anyyss Shuhaimi berkata...

tak pasal2 awek legging kena..

ZORA berkata...

perangilah dadah hbis hbisan..:)

fifianggun berkata...

haha,,baik punya ayat,,,

cik azeya berkata...

belia benci dadah. yeah!

Silent berkata...

kemain x suka dadah...rokok sekali tawwww.....

TheChekJah berkata...

usaha la selagi mampu.... fighting!!

Nys Zairee berkata...

menarik la design2 pil tuh.. ade tak gambo keroppi?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...