Jumaat, 8 April 2011

ProMosi.."SayA nAk bERak"

Yeah!
A ah..
Kau tau apa itu..
Hitam dan kuning
Hitam dan kuning
Hitam dan kuning
Hitam dan kuning...

Sematkan lagu tu..lagi semat kalo lagu tu kita dengar masa tengah berak..tapi macam mane bagi mereka yang ada masalah berak tak lawas dan kentut tersangkut-sangkut? mesti susah bagi mereka nak menghayati lagu ini masa tengah berakkan? takpe..sebab saya ada jalan penyelesaian bagi masalah ini...cara dia mudah saja..anda semua perlulah minum...

1. fabermax plus... macam mana dia berfungsi jangan tanya saya.. yang saya tau dia ada banyak fiber yang
    membolehkan anda semua terberak-berak.
2. cubalah anda minum teh dari herbalife.. dipercayai juga teh ini mampu menguruskan badan anda.. mungkin
    yang anda berakkan tu mungkin lemak anda kot.. kalo nak lebih pasti.. cuba lepas berak tu anda rasa
    sikit.. ada rasa macam lemak-lemak sikit tak..kalo ada tu betul la

3. minuman ini klasik sikit.. sebab dia mengabungkan herba-herba yang terpilih..cuma yang takde ialah tongkat ali sebab kompom la kompeni tu taknak bagi tahi anda semua keras, tegang dan membesar kan?hahaha.. minuman ini adalah.. kopi pracampuran radix..mai secawe!


4. ini herba jugak.. nama dia teh herba orang kampung.. orang kata minum ni boleh kurus jugak.. kalo nak
    kurus sambil terberak-berak.. minum la teh herba ini

5. selain itu..anda semua boleh jugak try minum susu yogurt Bliss.. ada pelbagai perisa..maka sahutlah cabaran 14 hari dia.. kalo da 14 hari minum tapi masih lagi tak berak-berak.. cepat-cepatlah bertaubat..mungkin anda ada lagi 14 hari untuk hidup kot

                                              


Tapi janganlah anda cuba-cuba untuk mencampurkannya semua sekali ya..takut nanti bukan tahi je yang terkeluar..dengan usus, jantung, pankreas dan semua sekali organ dalaman anda akan terkeluar...selamat mencuba dan selamat melihat tahi anda yang hitam dan kuning..opss..sambung nyanyi la

Yeah!
A..ah
you know what it is..
black and yellow
black and yellow
black and yellow
black and yellow..

20 ulasan:

rara pinkkissh berkata...

hahahahah entry ni busuk laaaaahhh.

Silent berkata...

sekali baca dah tau kau tengah sembelit sekarang

Ai Ni.. berkata...

lan ni...haha..napela lawak sangat entry ni..huhu..saket perotla tu..minumlah radix..pi beli sekarang!!no ahli mintak ngan aini:D

nik lan nik mat berkata...

ada lg kt blk ni..hihihi

cik payung umbrella berkata...

ganaz btul promosinye.... tp besh!! bagi ckpayung cube sekotak dua..hehe

erysweetie berkata...

haha. sengal!

Rafi Nilhan berkata...

nasib baek berak.. kalau taik? haha

singgah la :)

| gad1s s0ypans | berkata...

kelak0r dan berm0tif....
(=

nik lan nik mat berkata...

entri selame ni tak bermotif ke?hihi..

NisaAdnan berkata...

HAHA BAEK PUNYA PROMOSI!

Nulia berkata...

hihiihi....lawok2 ...promosi terhebat yg pernah sya baca buat first time dlm blog .... XD

sya berkata...

kalo sya.. xmo ah pilih pilihan pertama hingge ke 4 tu.. sya nk pilih yogurt.. sedap2.. hehe

nik lan nik mat berkata...

nk yg sedap je eh...hihi

sya berkata...

hehe.. yelaa..
sedap2.. waa.. t'liurnyee yogurt 2..
nk beli laa esok... hee :p

Ular Lidi berkata...

konfem berak

wanacesh berkata...

hey mak i minum la herba org kg tu tpi x de pon kata untuk lawas berak? mak i minum untuk sihat mcm org kg ok,,tua2 pn kuat lagi hapy go lucky x mcm org bndar mcm u,,hehe

nik lan nik mat berkata...

sy pon minum gak teh tu...mmg terberak2..sy org kg k

cik siti zAty berkata...

klu berak bdarah mcm mne lan.? haha..mjdi ke guna teh tu..?

cik siti zAty berkata...

lan..klu berak bdarah boleh pakai jugak ke ubat2 tu nyer..? haha..

nik lan nik mat berkata...

kalo mcm tu bek jumpa doktor...mngkin tu hemeroid..dlm bhs kasarnye buasir..xleh nk mnum tu sbb tu utk bersihkan perut n lawaskan..kes berdarah tu da jd kes lain...huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...