Khamis, 6 Januari 2011

aNDa heBat??-episod 2-

sebelum saya memberi jawapan kepada soalan tersebut,terima kasih saya ucapkan kerana sudi meneka gambar tersebut. pada yang pertame kali mencube kuiz yang mencabar minda seperti ini, msti anda tersedar bahawa bukan mudah untuk menjadi seorang yang hebat. anda harus menempuh pelbagai rintangan dan dugaan yang agak mencabar seperti soalan ini.mungkin anda semua tak tau bahawa soalan ini adalah soalan bocor yang saya dpt dr seorang kenalan saya yang berada di universiti harvard. menurutnye lg, bagi sesape yang nk msuk universiti tersebut die mesti la lps beberape interbiu dengan dekan2 di universiti ini dan soalan ini la merupakn soalan yang berada pada  tahap terakhir sebelum mereka semua berjaye masuk ke U tersebut.

statistik juga ade mnyebutkan bahawa ramai calon yang memohon utk masuk ke U ni akhirnye mendapat kesudahan yang agak teruk selepas hanya di interbiu pd tahap pertame shj seperti membunuh diri mereka di depan dekan2 U tersebut, gila dan terpakse menghabiskan idup mereka di hospital gila, bertukar menjadi pondan utk merahsiakan identiti sebenar mereka, dan ade yang bekerja sepenuh mase sebagai pembersih loji kumbahan.
               statistik ini diambil pada tahun 2010


anda sepatutnye merase bangge kerana saya pasti tiada seorang pon drpd kalangan anda yang tlh menjawab soalan sy ini menjadi spt ape yang tlh terjadi kepada mereka. sebenarnya anda la yang lebih layak untuk masuk ke universiti harvard kn? andalah la yang terhebat. TETAPI!!!!!!!!!!anda jangan la terus mencari bakul utk mengangkat dr anda sendiri kerana jawapan bg soalan tersebut masih lg belum anda tahu.

sekarang ni tiba la mase yang di tunggu2, mase yang dinanti2kan oleh semua. mungkin ade dr kalangan anda sangat berdebar untuk menantikan jawapannye kn?nasihat saya jika anda tidak dpt menjawab soalan ini dengan tepat anda jangan la meniru aksi2 yang dilakukan oleh pemohon2 universiti harvard tersebut. MEMALUKAN!!!! kerana anda sepatutnya melakukan lebih teruk dr itu barulah ia sepadan dengan level soalan tersebut.

JENG....JENG....JENG....jawapan bg soalan tersebut ialah kedudukan gambar tersebut. satu diatas dan satu lg dibawah dan yang lainnye takde beze same skali kerana saya hanya copy paste je gambo tu...hahahaha


5 ulasan:

Faiz Tapit berkata...

cibai gile

iefa :) berkata...

nonsen..'' agagagaga... :P

themissingikmal berkata...

kalo ko buat kontest nih pastu ko ckp hadiah RM1 juta, mesti org ramai participate pastu ko dpt pulangan berpuluh2 juta weh...siyes!!!

aku rasa cam nak hentak je bace jawapan ko...hahahahaha

lan cute berkata...

kontes eh?erm2..blh dipertimbangkan...blh dipertimbangkan...hihihi

ika zulaikha berkata...

hakhakhakhakha..
mcm hareeemmmm!
hahahahaha....klako..klako..
rase nk bakor jek..
bakor..!!bakor...!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...