Sabtu, 30 Julai 2011

CeRitA bOx OffiVE

Cerita-cerita English


1. Harry Potter And The Deathly Hallows: Part 2

2. Kung Fu Panda 2

3. Pirate of Caribbean : On Stranger Tides

 4. Transformers : Dark of The Moon

5. X-MEN First Class








Cerita-cerita melayu


1. KL Gangster


 2. Kongsi

3. Karak

4. Khurafat


 5. 3,2,1 Cinta
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
abes cerita-cerita dalam ni, rangking nombor berapa pulak?


macm-macam cerita ada..
dari zaman dulu sampailah yang akan datang..
senang cita..kini, dulu dan selamanya


sebenarnya
dikesempatan ini aku nak ucapkan
"Selamat Menyambut Bulan Ramadhan Al-Mubarak"

sempena bulan yang turunnya Al-Quran ni..
aku nak ajaklah korang sama-sama kita memperbanyakkan membaca Al-Quran..
di samping ibadat-ibadat sunat yang lain
*yang wajib jangan tinggal

13 ulasan:

Ai Ni.. berkata...

selamat berpuasa lan ku..ku..ku..kukuku punya kuku...hu~..T_T

>semoga kesebukan tidak melemahkan iman,mengurangkan amal..gud luck!!!!!!!<

deeya berkata...

daripada 10 crite tu , 1 cerita je yg aku tngok (khurafat) .. ntah ! xminat sngat nak melayan .

al-Qur'an ? yer ! alhamdulillah kt kmpung ade buat majlis budaya al-Qur'an tiap2 mnggu . rugi tak join sama . sebab kalau x , susah nak buat kat umah =)

selamat berpuasa .......! papa lan jangan lupe smbahyang terawih taw . hoho !

EZAN IDMA berkata...

alhamdulillah :) sama2 lah kita :)

tieykah berkata...

tersedak kejap bila aku scroll ke bawah.

selamat berpuasa

teha berkata...

betol2.. btw , selamat berpuase ye :)

Nad berkata...

smoga Ramadhan kali ini lebih baik dari sebelumnya...slamat ari raya skali..haha

athirah berkata...

nice2... selamat berpose bro..

Anyyss Shuhaimi berkata...

Selamat menyambut bulan Ramadhan yang penuh barakah...

Hashira Yusoff berkata...

ramadhan susah tiba..slmat mnjalani ibdah puasa. Dah masuk lombong emas ni jgn bwak kluar timah pulak. rugi.. :D

cik aisha berkata...

xtgk pun semua movie tu lg...huhuu

slmt menjalani ibadah puasa...:)

ZORA berkata...

salam ramdhan jugak...:P

ILA HonEyBuNNy berkata...

fuhh...kungfu panda nber 2 eh..

ingatkan pirate...sbb pirate best g...semua cerita best...kl gangster pun..ehhe

salam ramadhan,,,

Silent berkata...

wau

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...