Sabtu, 25 Disember 2010

Impian realiTi saYA



KATANA...KATANA...kt mane la agaknye aku blh bli bnde ni ek...sape tau gtau la aku...ni kalo aku dpt bnde ni nk jgk aku bwk g klas tunjuk kt semua...blh gak tunjuk skill yg aku ade skit2 ni...tp kalo ade yg terputos kepale tu jgn slhkn aku ler..sape soh korg dok tadah kepale dpn aku..mmg kene le...

bkn aku x mnt keris...mnt jgk..ade jgk rase nk simpan bnde tu..tp ade rase takut skit...yela, org melayu kite kn suke membela...saka la toyol la mak lampir la...kang abes aku kene bela jgk menatang tu..kalo die gheti mkn kfc xpe..ni x..taste nk tgi...ayam golek tambah pulot kuning...pstu nk mnum darah kambing jantan..woi!!!freemason ke ape ko ni antu...hampeh...sbb tu aku prefer katana lg..ganas pon ganas...amacam,ade sesape tau x nk cr kt mane bnde alah ni?

2 ulasan:

Faiz Tapit berkata...

ko nk dtg dana korp

Ular Lidi berkata...

Kat kedai mainan mungkin ader

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...